duminică, 26 mai 2013

Comertul si-a dat sufletul. Reclama e sufletul comertului


Ati observat ca dupa reclamele la Coca Cola de 2,5 l. apare mesajul "Pentru sanatatea dumneavoastra, beti zilnic minimum 2 litri de lichide"? 
Cat de buna e cola asta, pe care multi o compara cu tabloul lui Mendeleev? De ce nu apare, dupa reclamele la cola, mesajul: "Pentru sanatatea dumneavoastra, evitati consumul excesiv de COCA COLA, PEPSI COLA si alte asemenea lichide!"?

Intr-adevar, am vazut un avertisment de genul EVITATI CONSUMUL EXCESIV DE ZAHAR, dar pus dupa o reclama la cola fara zahar, parca semana a indemn sa bem light. 

Alte reclame: sare cu potentiatori de arome si glutamat, margarina, detergent, sampon si, bineinteles, medicamante. Pentru cap, dinti, gat, picioare, prostata, diaree ori  mancarimi. Scuzati!

Nu mai putem asa! Reclamele sunt, in mare, doar pentru o mana de produse: sucuri, medicamente si detergenti. 

Oare doar aceste produse se mai vand? Sau nu se mai vand? Sau trebuie vandute?

Un comentariu:

  1. reclamele sunt pentru giganti care isi permit o asemenea campanie de "promovare"

    RăspundețiȘtergere