joi, 7 februarie 2013

Hai să dăm in judecată Vodafone


Sunt alături de nea Petrică și-l sprijin pană la capăt. Nea Petrică a lu' Manșete din Fundu are dreptate. Vrea să dea in judecată compania Vodafone. Gata cu șmecheria și cu mesajele mincinoase. 
Ce-a pătit nea Petrică?


In urmă cu vreo doi ani, nea Petrică a lu' Manșete a primit cado' o cartelă "pripei" de la Vodafone. Un nepot venit de la oraș, după ce-a băut cateva "sticăli" din vinu' ăla bun a' lu' nea Petrică, a zis să facă o faptă bună și i-a lăsat moșului un Nokia 1100, parcă, și o cartelă nou-noută. Tare mult s-a bucurat nea Petrică. Cand vorbea la mobil se auzea in tot cartieru'. 


Toate bune și frumoase, dar după o lună s-a terminat creditul. Si nu a mai putut să apeleze. Nea Petrică nu a mai cumpărat credit, dar a purtat telefonul cu el vreo doi ani și se bucura ca un copil cand iși mai amintea cineva de el și il mai suna. 


La inceputul lui februarie, nea Petrică a primit un mesaj de la Vodafone: VA RUGAM SA REINCARCATI. DACA NU INCARCATI PANA LA DATA DE 1 MARTIE 2013, NUMARUL DVS VA FI DEZACTIVAT. Parcă așa era mesajul primit de nea Petrică. 
Omu' stătea acum la masă, cu un șprit "de vară" și povestea:
-Mi-a scris ăia să incarc telefonu'!
-Si ce-ai facut? l-am intrebat.
-L-am incărcat! L-am tinut in priză pană mi-a dat mesaj: DECUPLATI INCARCATORUL. INCARCARE COMPLETA. Da' tot nu pot sa sun. Ai dracu', m-a păcalit. Ii dau in judecată! L-am tinut degeaba in priză!

3 comentarii: