sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Sper sa va vina bine

In nebunia reducerilor ce a cuprins magazinele, m-am lasat prinsa fara sa imi dau seama de mirajul asa-ziselor discounturi si preturi taiate.

Reduceri pana la 80% - anunta bannerele imense si lucioase. Unele afise sunt asa de cunoscute incat am senzatia ca fie le-am visat azi-noapte, fie au mai fost folosite si in anii precedenti. In ultimii zece.

Reduceri de 80% au insa niste nimicuri. Oricum le-ai invarti, valoarea lor nu se vede. Cele mai multe dintre produsele cu "reduceri" au cel mult 20 de procente mai putin.

Am ales azi o camasa. Deranjata de caldura sufocanta din magazin si de muzica ce rasuna ca la discoteca, am refuzat cu incapatanare sa probez camasa. Am mers la casa, am achitat si am intrebat daca pot sa o returnez in cazul in care "nu imi vine". Desigur, a raspuns vanzatoarea. Si a continuat privind in gol: "Daca nu va vine bine, reveniti la noi!"

Si daca imi vine rau?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu